ÄNTLIGEN FALLSKÄRMSHOPP!!!

Åhhhh, ÄNTLIGEN säger jag bara! Jag är så glad!!!

Har ju längtat efter detta i 4 månader nu och efter besvikelsen förra helgen så trodde jag inte att det skulle bli av nu heller...

Vaknade kvart i åtta i lördags morse och ringde direkt till fallskärmsklubben för att kolla om det skulle bli något. Killen som svarade sa att det verkade så, bara det inte började blåsa mer... hmmm, kände genast besvikelsen komma över mig igen och ville inte räkna med något.
Ändå satte vi oss i bilen och åkte mot Tierp. Kom fram och fortfarande såg det ljust ut och de sa åt oss att sätta oss ner och vänta, dom skulle säga till när det blev dags...

Ja, och helt plötsligt kom det en kille som sa att nu skulle jag göra mig iordning, på med kläder, visa hur jag skulle ha kroppen i fallet och ja, så var det time to go up :-)

Haha, så sjukt! In i det lilla flygplanet och upp på 4000 meters höjd, sen var det bara att kasta sig ut!

Nästan 1 minuts fritt fall sen 5 minuters flygning.... Det fri fallet var bara sååå sjukt, kunde knappt förstå att man föll handlöst. Det var nästan så att det var läskigare när man dinglade i skärmen då man mer kunde inse hur högt det var + att jag fick för mig att selen under rumpan skulle lossna och jag falla i backen, haha!

Men jag kommer njuta av filmen man fick med sig hem och visa för alla som vill se, hahahaha....
 Sofia strechar innan hoppet :-)
Häääärligt!
2 nöjda fallskärmshopperskor :-)
Paris och Therry möter upp för att gratulera efter hoppet!
Ja, man kanske har hittat sin nya "hobby", hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback