BACK AT WORK AGAIN...

... Jaha, då var semestern redan slut! Känns som det var alldeles nyss jag satt här bakom (/framför? Vad säger man...?haha) datorn och skrev att "Jippi, nu är det semester!".

Haha, jaja, det var ändå rätt lätt att gå upp 6.30 i morse trots att man sovit till 11 om dagarna. Kändes nästan som förr i tiden när det var första skoldagen efter sommarlovet och man vill klä sig och göra sig fin, hihi. Dock var det bara att svida om till sin vanliga trissta kostym när man väl kom hit...

 

Kommentarer
Postat av: johanna

Hejje gumman!!! Semestern rusade verkligen bara iväg.. Vad hände typ?
Hur känns det att vara tillbaka då? Var sinnessjukt glad för att du jobbar där du gör just nu... alltså, åtta till fem... En annan SLITER ihjäl sig på nya jobbet... Jises... Står och springer åtta timmar i stäck.. sitte ner max 20 minuter för mat... och jag är heeeelt slut... och håller på att bli superförkyld också...
Nu babblar jag bara ommig själv men jag kom till jobbet sju igå och hade tio pers på kö fram till klockan två, då fick jag 20 minuters paus och kön var fortfarande där så jag jobbbade över en halvtimme... I mean... oh my god!! Whats the deal... Det är ett helvete att veta att man ska tillbaka dit imorgon och jobba fem dagar på raken... Men sen efter det så går jag in på marknadssidan och då blir det max tre dagar i veckan på receptionssidan... :D
Hatar alla dom gär delade tjänsterna jag lyckas hamna på... Grr... Anyways... Tell me more about you... Din semester!??

2007-08-06 @ 12:17:32
URL: http://hannisfashionista.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback