Båtvakt ikväll

Jobbar på med mitt sökande efter Mauritiusresa men nu känns det som att jag börjar få allt under kontroll.
Har hittat ett jättefint hotell som ligger där vi vill bo, har prelbokat för att se om det finns lediga rum. Finns det så tar vi det! :-) HOPPAS!
Flyg är oxå nästan ordnat. Blir Brittish Airways ner och det är rätt kort flygtid, "bara" ca 17 timmar och det är rätt bra låter det som...

Ikväll ska jag o Linus sitta båtvakt på KMK (båtklubben...), kl 20-06!!! Hua! Hur ska man palla att va vaken en hel natt??? Tror dock att det blir hem o sova lite för mig då jag inte har den lyxen att jag kan ta sovmorgon imorgon... (Som vissa andra i vårt förhållande, hihi!)

Föresten så har vi bokat ny hopptid för Fallskärmshopp!!! Provar igen på lördag och hoppas på det bästa! Ser dock inte allt för ljust ut när man ser väderrapporten... :-(

Här vill jag bo...
image315

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback