En Underbar söndag - det blir vad man gör det till...

Söndagen var verkligen en underbar dag!

Efter en lördag som inte riktigt blev som jag tänkt, Jo hoppet var såklart superkul, men med huvudvärk och inställd utgång på kvällen så var jag lite hängig...

Men... det blir vad man gör det till så jag började morgonen med att göra frukost på sängen åt min Darling (Limpmackor med prickigkorv och O´boy! hihi...) sen tog vi en tur med bilen ut på Djurgården, åt lunch på ett litet café och busade med Paris på ängen. Åkte runt på alla småvägar vi kunde hitta (Romantiskt värre! Hihi♥) och sen ut till Frihamnen för lite sightseeing.
Fick lite flashback då jag insåg att jag varit där tidigare, dels inspelning av "Ordjakten" som jag o Vendela var med i, haha, och när jag var på intervju för BigBrother, hihi. Linus visade även vart BB huset stått någonstans (rivet nu) och jag funderade på vad som hänt om jag hade bestämt mig för att gå in... Men, alla måste vi göra val i livet och idag är jag glad att jag valde "kärleken framför karriären" haha!

Sen hemåt för att vila ut på soffan.
På kvällen lagade jag Risotto till middag, sen lyxade vi till det med hemgjorda Chokladbollar (Negerbollar... hihi) Har inte gjort sånna på flera år!
Ja, det blir faktiskt vad man gör det till!

Någon mer som funderat över vad bilden över O´boy ser ut som... hihi

Kommentarer
Postat av: Jo

Vad härligt det låter!!
Nej berätta vad du ser på oboypaketet, nyfiken=)

2007-08-20 @ 16:33:07
Postat av: Sofie

Hihi, det som kommer farandes ovandför O´boy ser ju ut som något som i vanliga fall finns mellan benen på en kille.... Hihi.
Tycker inte du det? :-D

2007-08-21 @ 12:11:57
Postat av: Jo

Hahaha..ok då hehe..finns vissa likheter:D

2007-08-21 @ 13:30:35
Postat av: Nadika

Va, var du på väg i i BB-huset??? Måste jag ha missat totalt. Oboypaketet... Jag säger då det ;)

2007-08-21 @ 17:01:33
Postat av: Sofie

haha, ja, så var det! Men Linus hade i samma veva bjudigt mig till Spanien så det var bara att välja... BB eller spanien... Jag valde Spanien m Darling! Dock hade vi bara varit tillsammans i 2 månader så det var faktist liiite jobbigt val, haha. Men nu vet jag att jag valde rätt! :-D

2007-08-22 @ 09:08:47
URL: http://www.prettywoman1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback