Facebook, en rätt så kul grej trots allt... Hihi!

Ja, jag vet att jag för bara någon vecka sen var galen över allt detta "facebookande" som finns överallt men nu måste jag nog säga att jag tycker att det är ganska kul jag med...
Typ samma som med den här bloggen, det blir en kul grej som man kan "pyssla" med om dagarna :-) Nu låter det som att jag inte har annat för mig än att ta hand om mina internetsidor men när man sitter framför datorn heeeela dagen så kan det vara en skön pause. Hihi.

Ikväll blir det nog en liten afterwork med Sofia. Mina kära vänner åker ju till Mallis på Lördag *avundsjuk* så man får passa på att ses innan. Jag vill oxå åka bort från den här kylan!!!

http://www.facebook.com/album.php?aid=19202&l=8821c&id=676896349

Kommentarer
Postat av: Sören

Ja, Facebook kommer nog att bli den nya leksaken för många.
Jag tycker att det är lite lustigt att allt ska vara så amerikanskt.
Det blir så sjukt då.
Jag vet inte..men det känns som om Facebook styrs av "nån annan" medans bloggen är helt upp till en själv.
Men jag vet inte.. Jag kan ha fel. Jag brukar ha det. I tio fall av nio, typ...

2007-09-06 @ 09:01:14
URL: http://sorenolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback