Fallskärmshopp och Sommarfest!

FREDAG!!! Då var denna första arbetsvecka slut, skööönt...

Ikväll blir det lugna gatan eftersom det är hoppdags imorgon, vansinnigt!!! Hihi... Jag och Linus pratade om bio men jag vet inte, har lite o fixa med till imorgon. Presenter, naglar och annat.

Ska ju på fest hos "Herr & Fru Nylander" imorgon... Det är alltså min kära mamma som nyligen har gått och gift sig och numer kan titulera sig för Fru och även bytt efternamn, därav Nylander. Hihi... :-) Jätteroligt tycker jag och önskar dem all lycka!

Får se om det kanske blir en liten utgång i Uppsala imorgon då... Brukar bli utgång efter mammas sommarfest och både Sofia & Johanna kommer så vem vet, hihi.

Jaja, men först är det Fallskärmshopp och lova att tänka på mig imorgon ca 11.30!!! Då kommer jag falla handlöst ut genom en flygplansdörr!!!
 

Slappar framför TVn...
image295

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback