Girls of the Playboy.....

Nä, det blev ingen golfträning igår! Dock inte enbart mitt fel då Linus var lika osugen han... Så det blev soffmys istället och det är inte fy skam det heller :-)

På kvällskvisten var det sen dags för min lovely serie....Girls of the Playboy Mansion, hihi! Lockade även ner Linus i soffan för att titta med mig. Var väl inte det han helst ville se utan försökte smita över till Nyheterna, dock utan framgång, haha. Men Jag tycker faktist dom är rätt så charmiga töserna :-).

Funderar över om det inte är dags för en partykväll snart... Känns som det var evigheter sen då man haft semester och faktist haft annat för sig än att hänga runt "Svampen" :-)... (Dock blir det inte någon utgång imorgon eftersom jag INTE tänker hoppa fallskärm BAKIS!!!) Jaja, när man minst anar det... Hihi

image292

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback