MMM... ANSIKTSBEHANDLING!

Var på superhärlig ansiktsbehandling igår! Åhh vad det är skönt att bli ompysslad!
I en och en halv timme låg jag inbäddad under täcket medans tjejen tvättade, ångade, gjorde rent i porerna, noppade brynen, la ansiktsmask, maserade mm. Sååå himla skönt! Jag brukar bara gå på 25 minutersbehandlingar annars och man blir nästan stressad för att man måste hinna njuta innan det är över, men detta var perfekt!!!

När jag kom hem hade Linus lagat middag (Tack darling!) och sen låg jag på soffan och kollade på första delen av  Human Trafficing som visades på 3an. Verkligen en superbra film som alla borde se! Jag har sett den en gång förut och tvekade inte en sekund att se den igen! Den är ju väldigt lång så del två visas på torsdag kväll, hoppas jag är hemma och kan se... Annars måste jag nog spela in...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback