Sommarfest hos mamma

Ja, efter att besvikelsen lagt sig något efter mitt uteblivna fallskärmshopp (grrr) så packade vi bilen och åkte till Mamma och Hasse på "sommarfest"! Mycket trevligt, god mat och tur med vädret. Bilder kommer nedanför... :-)

Vid ett tiden så skjutsade Björn in mig, Linus och Johanna till stan för utgång. Det blev "Platina" i Saluhallen och vi hade faktist rätt kul!
Oftast blir jag alltid lite besviken när jag går ut i Uppsala, det är inte samma sak att gå ut där längre som när man bodde där och hängde ute mer eller mindre varje helg... Nä, tacka vet ja Stockholm, haha!

Fest


Utgång

Kommentarer
Postat av: Helen

Oh, vilken fin min jag har...

2007-08-13 @ 22:10:31
Postat av: Sofie

Hihi, ja visst!

2007-08-14 @ 13:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback