Tandemhopp och Drömmar...

Shiiiiit va kul!!!!!!

Jag och Sofia har bokat en tid för att hoppa fallskärm nu på Lördag!!!! Herregud! Bestämde mig i maj att i sommar ska det ske och nu är det då dags!!!
Ja, vad säger man? Det är ju galet men för mig känns det som att det är en av de saker jag måste göra i mitt liv,  man lever bara en gång och måste se till göra det här och nu!

Fler spännande saker jag vill göra:
→ Åka till Amazonasdjungeln ( Jag vet! Jag tål inte läskiga djur men det är väl samma sak, man får en kick av det...)
→ Flyga helikopter ( Har en känsla av att jag kommer bli åksjuk o inte gilla det men ändå...)
→ Se en riktig haj i havet, iaf fenan( Haha, sjuk tanke!)
→ Flyga skärmflyg efter en båt ( Jag vill landa i varmt vatten, dock inte riskera att bli uppäten...)
→ Se en björn i det fria, LIVE ( Japp, lika sjuk tanke det!)

Men jag vill INTE hoppa bungyjump eller sätta mig i en raket ut i rymden... Så det så! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback