Dags att fixa mina naglar

Nu ska jag alldeles strax iväg o fixa ordning mina naglar igen. Shit, det har redan gått en månad sen jag gjorde dom sist! Vart tar all tid vägen??

Ingen träning idag. Känner mig ärligt talat ganska hängig... Lite ont i kroppen och trött. Har inte tid att bli sjuk nu! Har ju massor att göra innan vi åker på lördag! Fast blir det inte värre än så här så orkar jag nog hålla igång...

LÖRDAG
* Skulle prova bröllopsklänning men tog fel på tiden så får gå dit i januari istället...
* Gick på teater-Franziska- och den var ju hur märklig som helst, haha! Bra där man hängde med men spårade ut totalt emellanåt!
* Frågade mina vänner om de vill vara tärnor på vårt bröllop och det glädjer mig att de är så positiva! :-D
* Funderade på utgång i Uppsala men vi var ganska överens om att Stockholms nattliv är bättre så vi tog det lugnt på Terrasen ist.

SÖNDAG
* Hade en lugn dag i Skyttorp med Mamma.
* På em kom Linus, Isabelle, Björn och Hasse och vi åt julmat. ÄNTLIGEN fick jag julmat, haha

Kommentarer
Postat av: johanna

Åhh... tärna. Hade inte Linus kunnat fira lite tidigare så ni hade hunnit gifta er medan jag bodde kvar????????????????

Darling... jag vill också!!! När åker ni nu innan jul?

2007-12-18 @ 09:17:04
URL: http://hannisfashionista.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback