Frisörbesök!

Min frisörångest är faktiskt att likna med tandläkarskräck. Vet inte varför men jag har verkligen ångest över att sätta mig i en frisörstol och bli helt utlämnad åt någon som ska klippa av mig mitt hår. Sån är jag....

Meeeen... nu vågade jag mig alltså dit och jag är verkligen nöjd!! Tjejen som klippte mig var supertrevlig, proffsig och gjorde precis som jag ville ha det... Hon frågade hur jag hade tänkt det och sa att självklart skulle hon ordna det. Blond, fortfarande långt, sned lugg och lite uppklippt var det jag ville och inga problem men det som kändes bäst var nog trots allt att hon inte ens klagade på mitt hår!

Så hon färgade utväxten (som tydligen är skonsammare än blekning), sen la hon någon massa i håret som skulle jämna ut tonerna och sen blev det klippning och styling...

Jag var på mycket gott humör när jag gick därifrån! :-D
 

Kommentarer
Postat av: johanna

Gumman!!! Vad fin du blev! Kanon! tänkte sända mess nu för att höra hur det blev... ;) Kram

2007-12-09 @ 02:34:57
URL: http://hannisfashionista.blogg.se
Postat av: Mariann

Du blei jo fantastisk fin kjære deg!! Trur ej me må komme meg til frisør.. Har fått så langt hår at det he blitt berre stygt.. Har jo hår like tjukt som en ekte HESTEhale så dei må vel til med hekksaks! Klem!

2007-12-09 @ 22:39:18
Postat av: Sofie

Haha, ja men du har ju tur att ha tjockt fint hår iaf! Mitt är ju bara tunnt och rakt så det är svårt att göra något skoj med det lilla hår man har...
Men det känns bra nu och så härligt med nyfärgat :-D

2007-12-10 @ 08:44:22
URL: http://prettywoman1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback