Frisördax!!!!!!!

Imorgon är det dags!!!

Dags för mig att gå till frisören! (Sänd mig en tanke vid 17.30 imorgon, fredag....)

Jepp, nu har jag bokat tid, guuud vad jag hoppas att det går bra. Jag vill ju liksom inte klippa av mig allt (som dom säkerligen kommer föreslå) men jag vill ju inte heller gå ut därifrån utan att det syns att man gjort något....

Jag vill gå därifrån som blondin...
Jag vill fortfarande klassas som långhårig...
Jag vill gärna få lite volym på elendet...
Jag vill gärna få lite "form" på samma elende...
Jag vill klippa luggen lite så den ligger lite snyggt med snedbena...


Ja, mycket att tänka på men inga omöjliga krav enligt mig.

Typ något sådant här gillar jag... Tror jag...
  

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Jag gillade verkligen mitten.
=)

2007-12-10 @ 11:00:32
URL: http://angelicascloset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback