Jag o min träning...

Ingen träning på hela veckan.

Eller, jo, det blev gymet i måndags och 5 km löprunda i tisdags men eftersom jag haft fullt upp på jobbet senaste dagarna har det inte blivit nån mer träning än så. Och idag ska jag till frisören så ingen träning idag, och i helgen... nä, jag tänker inte träna på helgen!

Det är konstigt... Jag har inte tränat på gym i hela mitt liv (har fått min motion genom alla hästar vi haft) men så i början av detta år så "vågade" jag till slut ta mig till dit och provträna (vi får ju träningskort genom jobbet så man måste ju ge det en chans tänkte jag) och nu är jag fast! Veckodagarna känns så mycket roligare när man har träningen att se fram emot! Trodde jag aaaaldrig om mig själv, haha!

Oftast så blir det gymet med styrketräning eller löpning utomhus, 5 eller 7 km, så man har lite omväxlig iaf. Nu kommer nästa steg bara... Jag ska försöka våga ta mig dit o gå på ett PASS! Shit...!

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

vad gillar du bäst? fest eller fredagsmys? :)

2007-12-07 @ 15:06:56
URL: http://lovingnurse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback