Jultider utan julklappar...

Gud vad jag gillar detta års December!

Det beror dels på att jag inte sett röken av någon snö samt att jag inte behöver ge mig ut o handla en enda julklapp! Så skönt!

Eftersom vi inte kommer va hemma över jul så känns det naturligt att inte köpa köpa köpa en massa. Vill jag ge bort något till någon så kan jag inhandla det i Dubai och se det mer som en present jag vill ge till någon för att bara jag vill, och inte en påtvingad tid i trängseln på stan för att hinna köpa alla julklappar...

Nu är det bara 2 dagar kvar sen lyfter vi mot varmare breddgrader...

Här ska vi äta lunch på juldagen... Världens enda 7 stjärniga hotell....
image653

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback