Nedräkning.....

Ja, timmarna går långsamt framåt men nu är det "bara" 2 timmar kvar. SEN får jag gå hem... har käkat en supergod och krämig Pasta Frutti di Mare till lunch och snart fått i mig 2 burkar coca cola. Känner mig rätt ok trots mina ynka 2.5 timmars sömn.... 

Ikväll blir det nog lugnt, myskväll med Darling. Ja, det är vad jag vill. Äta en god middag och ligga på soffan med täcke över sig. Får passa sig så man inte somnar redan kl 7 för då får man nog onda ögat på sig där hemma, hehe...

Imorgon bär det av till Uppsala, ska se Franziska på Stadsteatern tillsammans med Vendela, Sofia och Johanna. Mysigt att gå ut vi tjejer o äta middag och se en teater :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback