Storhandlade igår...

... haha.

Vi lovade ju att försöka börja äta hemma ist för ute typ varje kväll nu när vi skaffat städerska och det har ju ärligt talat varit lite sisådär med det... Visst, vi har ICA rakt över gatan men den tid det tar att Gå ner- Fundera vad man ska ha- Laga är längre än att endast ha momenten att Välja restaurang- Gå.

Meeen nu ska det bli annat av! Handlade MASSOR av mat + att jag faktiskt skrev en MATLISTA som man kan kika på när man inte har någon fantasi!

Så... nu kan vi inte skylla på någonting och HELA denna vecka SKA jag laga mat hemma. Jepp! Ikväll blir det kyckling m kokosmjölk... (sorry Darling men du vet att det är det enda jag kan)  
image618
(Tänkte lägga in en bild på en kyckling här men jag avstod då jag inåg at det var lite fööör osmakligt....)

Kommentarer
Postat av: johanna

Ohhh... Nice... imorgon kan du göra fetabiffar med rotsakspanna och yogurthdressing till - Nyttigt och gott! Vill du ha recept, hojta till! Väääldigt enkelt!

Kisses

2007-12-04 @ 17:08:28
URL: http://hannisfashionista.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback