Tack Johanna!

Du är så snäll!

För några dagar sen efterfrågade jag bra hårvårdsprodukter till mitt nytrimmade hår...
Idag kom ett paket med posten från min söta vän som bor i Norge...
Vill faktiskt genast sätta igång o prova dem så de åker absolut med i väskan till Dubai!

Och Johanna: Försökte ringa dig idag men inget svar, ringer igen imorgon.  Iaf, tack så jätte mycket! Verkligen så himla gulligt av dig :-D
Och Linus present... Wow! Kollade hemsidan... Kom i rätt tid då jag är på Linus om att använda hudvård för killar, hihi :-)
Ta hand om er och ha en jättebra Jul och ett Gott Nytt År! (Aja, jag ringer ju imorgon så förhoppningsvis hörs vi då...)

Dessa produkter ska jag prova till mitt hår
 
O Linus


Kommentarer
Postat av: johanna

Hej Gumman! Tack för det dedikerade inlägget! vad roligt att du gillade kittet...

Hoppas Lirre gillar hudvårdsprodukten - det finns det mest - raklödder - you name it.

Jag har ju börjat använda pevonia och jag kan inte säga att jag ser tio år yngre ut men
det är himla sköna produkter... Me like! Ha en underbar resa nu!! puss

2007-12-23 @ 18:30:00
URL: http://hannisfashionista.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback