Utekväll

Och eftersom man kommer hem stylad och på bra humör så kunde man ju liksom inte gå hem o lägga sig...

Så jag o Darling åt middag hemma o kollade på Idolfinalen för att sen ge oss ut i Stockholmsnatten... :-)

Scandic Anglais mötte vi upp ett gäng och jag njöt av en smaskig Strawberry Daquiry. Sen vidare till Bistro Jarl där det bara var trångt och massa folk men ett glas champagne blev det iaf.
På väg därifrån så gick jag, Darling o Thomas in en snabbis på Solidaritet för en drink i utomhusbaren. Jag har aldrig varit på Solidaritet förut men jag tror att det får räcka med en gång, vet inte varför men det kändes "sådär"...

Och ja visst, på vägen hem blev det ju som alltid kebab på Falafellkungen, hehe...

http://www.sthlmsfinest.com/imageGallery/?igid=2873

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback