Fästingäckel!!!

UHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!! FYYYYYYYYYYYYY VA ÄCKLIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag har haft min första Fästing!!!!!!! Yiäck!
Alltså, efter att ha bott 23 år av mitt liv på landet och klarat mig trots att ha kramats med hästar, hundar och katter, varit ute och ridit bland skog och ängar, solat mest hela somrarna på gräsmattan så får man en nu!!!
Den djävulen var redan död och platt när jag kände den (som tur var...)! Var som en sårskorpa i nacken som jag kliade bort och det såg definitift ut som en pytteliten platt död fästing...

Det känns som det kryper ohyra på min kropp...
Föresten... Kan det vara därför jag kräktes i Söndags??? Kan den ha satt sig redan då eller sitter dom inte så länge..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback