Fredags afterwork som slutar klockan tre på Café Opera...

Jaha, det började som en liten afterwork på fredags kvällen ...

Jag & Sofia möttes upp på NK vid halv sju och gick sedan vidare till Anglais takterass för ett glas vin eller två. Även Jo kom förbi och vi hade det himla trevligt!
Det var första gången jag var där och man kan ju verkligen säga att dom har perfekt läge! Vi gick nämligen därifrån strax efter nio och då sken solen fortfarande på oss, och det är INTE många ställen som har den lyxen mitt inne i city!

Sen kände vi att vi behövde lite variation så vi tog oss ner till Utecompagniet för ytterligare ett glas vin och sen var det kört... Linus o Fredrik, som varit ute o åkt vattenskoter på senkvällen, var helt plötsligt på Bistro Jarl och drack drinkar så vi tog oss bort till dom. Vendela o Mimmie kom och ja, sen gick det ju som det gick... Klockan tre var man på väg hem från Cafét...

    


Kommentarer
Postat av: Johanna Hallén

haha..ja, det där var en riktigt härlig kväll!! lätt att njuta av livet på Anglais terass med rosé och bra musik! Toaletten hittade man för övrigt i ett snyggt inrett hotellrum, alltid kul med lite annorlunda stället att pudra näsan på.. Men vad har hänt med min nagel på bild 3 hihi..jag lovar att jag inte målat en nagel i BLÅTT...kram

2007-07-03 @ 15:16:40
Postat av: Sofie

Hahaha, jag såg det nu! Va kul! Vad har hänt med den? Hihi...
Vi får ta fler after works på Anglais efter semestern! Hääärligt!
Kram

2007-07-03 @ 15:31:40
URL: http://prettywoman1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback