Har jag tröttnat på att gå ut på krogen???

Kom hem från Öland vid 16 tiden igår. Har haft det jätte lugnt och skönt med avkopplande dagar och tidiga kvällar :-)
Men väl hemma i Stockholm var det bara att börja pyssla igen, ompackning av väskan, färgning hår och massa annat. Skulle även ha en liten middagsbjudning hemma på kvällen så det var lite att göra. Dock förvandlades middagsbjudningen till en middag på restaurang (opps, som vanligt då...) men det var lika trevligt det!
Jag, Linus, Vendela, Thomas, Celle och Johanna var på Man in the moon och sen blev det lite hemmafest hos oss. Men utan musik och med oss tjejer på halv-partyhumör så blev det ingen utgång...

Börjar faktist nästan tro att jag ledsnat på att gå på krogen... (Vhat??!! Haha, jag... ledsnat...?) Är ju faktist flera gånger nu i sommar som jag inte gått ut trots att jag kunnat... Well, vet inte om det bara är jag eller om man kanske har mer behov att dansa av sig resten utav Sveriges mörka, kalla månader...

Jaja... jag tror faktist att Puerto Banus ger mig lusten tillbaka igen! Hihi :-)

Vi som åker till Marbella...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback