Mina fina vänner... :-)

Ibland blir man lite sentimental och dagens inlägg går till alla mina fina vänner...

Vendela, Sofia & Johanna, det är min allra goaste och vi har ju ändå känt varandra sen vi var 6 år och hamnade på samma "lekis".
Det är alltså 20-års jubileum i år!!!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Vendela, Vi slogs om samma klänning när vi var sex men har som tur är aldrig slagits om samma kille ;-)
     
Sofia, som vi busade med ponnyerna när vi var mindre. Lady, Pralin, Linda & Rollo har alla fått galopera på "hoppstigen"
    

Johanna, hängde med varandra typ 24/7 från åttonde klass fram till alla dessa torsdags utgångar på "Plan B"... ;-)
    

Sen är det mina "nya" vänner som jag oxå uppskattar mycket... Tack för att ni finns!♥
       

Och så klart min familj...

Kommentarer
Postat av: hannis

Gumman!!
Uppskattar dig mer än du tror trots att vi är femtio mil ifrån varandra!!!!
Puss

2007-07-13 @ 14:38:49
URL: http://hannisfashionista.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback