På besök hos min mamma!

LÖRDAG
Var lite slitna både jag o Linus så vi kom iväg till Uppsala lite senare än vi tänkt oss... Vaknade, åt pizza och sov lite till, haha... Men strax efter fyra kom vi iväg och hade en supermysig kväll!

Mamma hade gjort i ordning grillen så det blev en god bit kött till middag. Sen hade vi massa aktiviteter för oss, haha...

 Vi började med kubb som mitt o mammas lag vann!

 Sen hade vi golftävling på gräsmattan och trots att det var första gången för min mor så var hon rätt duktig haha...

 O så avslutade vi det hela med pokerkväll! Tyvärr så spelade jag bort min del av pengarna och storvinnaren var nog Hasse som fick en rejäl hög framför sig :-)



 En bild på polarna Paris & Thierry...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback