Raport från Marbella

Jaha, här kommer då en liten rapport från Spanska Solkusten! Mitt internet är inte det bästa men men...
Vi Njuter iallafall för fullt av solen som steker på oss(Såklart...) ! Roar oss med allt från att sova, bada, sola, äta gott och dricka Rosé, med andra ord så är det som det ska vara :-)
Reseskildring
På planet på väg ner. Självklart har man bekvämaste platsen... ;-) Men det var jag värd då grabbarna "körde på" med sitt...


Tyvärr så hade vi hyrt en lite för liten bil så det blev lite trångt... Tur då att Linus lyckades glömma kvar sin resväska på biluthyrningsfirman, haha! Dock kom kom vi på att den var borta ett antal timmar och mil senare men väskan kom till rätta dagen därpå, hihi
 

Första kvällen tog vi det lugnt med middag runt hönet men detta var andra kvällen, då blev det lite drag... Blev bargatan hela natten. Men jag hoppas och håller tummarna för att jag kan locka med mig grabarna till nattklubbarna framöver, visst, det är svindyrt men ställen som Olivia Valere, Suit och Dreamers ska va bra. Hade ju riktigt skoj på Olivias när vi var där med celle & Jo i maj! :-)


Badpojkar...

 
Idag tog jag en sväng ensam till mitt shoppingmall La Cañada medans grabbarna spelade tennis! I love the place! Där kan man snacka stort shoppingcenter och alltid hittar man nåt man behöver! :-)

Nä, nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig fin inför kvällens bravader!

 

Kommentarer
Postat av: johanna

DAMN!!! Orättvist!!! ;) Här bara regnar det och regnar och regnar.. tur att vi har lilla sessan som är en ljusglimt samt att jag lyxade till det och fixade naglarna igår... :) Jag trodde att Chrille och Johanna var med?? Vi hade ju så gärna följt med vet du med det blev ju lite sent påtänkt nu... :( Vi får ta det en kommande resa... :-)

2007-07-26 @ 12:01:22
URL: http://hannisfashionista.blogg.se
Postat av: johanna

Du hade faktiskt behövt mig att shoppa med... ;)

2007-07-26 @ 12:08:49
URL: http://hannisfashionista.blogg.se
Postat av: Sofie

haha, DET är sååå sant! Du hade älskat LaCanjada!
Hihi.

2007-07-27 @ 16:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback