Semesterplaner!!!

Sista dagen på jobbet nu... Jag räknar timmarna!!! Klockan fem i eftermiddag så är jag en semesterfirare! Hoppas på många lata dagar i solen :-) Har dock knappt fattat än att det redan är Juli och dags för semester...

Planer i sommar:
Första veckan blir hemma i Stockholm, sen åker vi ner till Öland i några dagar. Därefter blir det 11 dagar nere i Spanien, Puerto Banus och sen är det bara några dagar kvar tills man börjar jobba igen...  Oj vad tiden alltid går fort!

Förhoppningsvis så kommer jag under dessa veckor hinna klämma in ett fallskärmshopp, en minitripp till mormor o morfar i Värmland, en utekväll i min forna hometown Uppsala och ett besök på Skara sommarland (jag ÄR barnslig jag vet!!!).

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback