Skärgården, Solsken, Storm & Magsjuka

Hemma igen!

Vilken resa! Supertrevligt, bra väder, storm och magsjuka. På bara ETT dygn!!!

Vaknade lördag morgon med en chock, solen sken, haha. Efter en vecka med regn så var det dags för solen att skina, skööönt!

Vi var 6 pers som tog skotrarna ut till Finnhamn där vi hyrt stugor för natten. Första gången som jag är ute i skärgården tror jag faktist och vad ska man säga... Lite primitivt med stugor utan vatten och toalett haha men mysigt! Fast jag tror att en natt räcker...
Utresa
    
Linus som BP, haha! / Vår lilla stuga...
    
 Högklackat i Skärgården..? Njaaa...

På väg till Krogen insåg vi att vi gått i cirkel och plötsligt stod framför vår stuga igen... Bra jobbat!
 
Vilka faciliteter...                                                         ...eller så gör man det i det fria!
    
Sammanträffande! Vi hittade några vi känner på ön!
  
På väg hem började det regna
   
Fanta, kockkläder och en fryst  lammbit... Hmmm...
 
Efterfest...
    

Hemresan var det värsta jag varit med om!!! Magsjuk, feber, storm och nerkyld. Totalt 4 ggr kräktes jag samtidigt som jag tänkte att om jag hamnar i detta vatten så dööör jag! (OBS, på denna bild var det lugnt vatten, mellan Vaxholm och Stockholm så var det GALET!!!)


Kommentarer
Postat av: johanna

Nääää... gumman!! Stackars dig!!!! Usch, magsjuk på vägen hem?? Hur gick det på en vattenskoter???
Själv så valde vi att åka till gbg på den soligastedagen på länge.. KATASTROF... idag pissregnar det tokåskar så jag kan inte sova...
En sak dock... Om en vecka hämtar vi vår älsklingskattunge... Så charmig.. Det blir den med fläckar på huvudet!! ;)

2007-07-17 @ 09:24:19
URL: http://hannisfashionista.blogg.se
Postat av: Sofie

Ja, det var hemskt! Stannade i Vaxholm o försökte få i mig lite pot.mos men det kom upp på en gång... Uhhh!!! Och vågorna... helt galet! Snyftade till Linus -"jag är rädd..." samtidigt som jag var nerkyld, försökte hålla i mig och inte kräkas...
Nä, nu stannar jag på land ett tag framöver haha.
-
Åh va mysigt!! Så ni har bestämmt er för en liten iaf, Grattis! Den är jättesöt.
Kram

2007-07-17 @ 10:11:04
URL: http://prettywoman1.blogg.se
Postat av: Jo

hahah Soofie, kunde inte låta bli å kika på dessa bilder !! Hahah fy fn vilken skabbig liten lya..Hehe men det var en kul helg!



Kram på er båda

2012-03-18 @ 14:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback