TIPS PÅ RESA? MALAYSIA, DUBAI ELLER SINGAPORE???

Man har inte fått sommarsemester än men ändå sitter jag och planerar vår oktoberresa :-)

Jag och Linus ska ju resa bort två veckor i Oktober och funderar över följande... (TIPS MOTTAGES GÄRNA!)

Malaysia. Ta en delad tripp till Kuala Lumpur och Langkawi. Några dagar med storstadsliv, shopping och party sen resten på öarna som jag hört ska vara otroligt vackra. (Dock har jag ju varit i Kuala Lumpur en gång men bara en weekend så jag hann ju inte se så mycket men gillade det skarpt!)

Dubai. Verkar ju vara en otroligt häftig stad som har ALLT! Men... hur dyrt är det egentligen? Jätte eller som i sverige? Det är ju superlyxigt ställe med massa shopping, vackra stränder, bra uteliv, golf, saker att göra mm... så det vore ju verkligen kul att åka dit!

Singapore. Vet inte så mycket om stället men kom på att det kanske vore kul...

Finns det någon som har ideér, förslag, tips, råd...?

  MALAYSIA

   DUBAI

  SINGAPORE


Kommentarer
Postat av: Hannis

Heeeeeeeeeeeeeeejje!!!!!
Åhhh... så fina bilder.. Malaysia, ta det.. så åker vi med å!
Nu finns det nya inlägg på min blogg å!! Puss

2007-07-05 @ 11:33:17
URL: http://hannisfashionista.blogg.se
Postat av: Micke

De "vackra öarna" som du hört talas om i Malaysia är inte Langkawi utan Robinson-öarna på östkusten. Men där slipper man nästan svenskar för det är muslimskt och finns inte tillräckligt med alkoholsorter att välja på för de flesta svenskar, som tydligen åker utomlands för sol och billig sprit.

2007-07-05 @ 12:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback