Vann en liten slant...

Herreguuud vad jag sover länge om dagarna. Vaknar närmare kl 11 och blir helt chockad över mig själv!!! Det kan iofs bero på att Linus varit iväg o jobbat dessa dagar och jag njuuuter av att få ligga kvar och sova när han går, annars är det ju alltid jag som går upp först hehe :-)

Igår var vi ner till Biljardhallen. Ingen aktivitet i min smak, jag spelade en omgång mot Celle och fick ner den vita ungefär varje slag (kast, skjut, vad kallar man det??!) så jag gav upp! Satte mig ist själv vid Jack Vegas maskinen (jaja, det kändes lite skabbigt haha!) och vad händde?? Jo jag vann 500 kr!!! You Go Girl! Delade dock med min kära pojkvän då det var hans pengar jag spelade för, bra deal, hihi...

Ikväll har vi planer att gå till Gröna Lund, hoppas bara solen håller sig kvar...

Min kärlek & jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback