Äntligen en helfigursspegel! :-)

För min del blev det en rätt fartfylld helg trots att det inte blev ngn utgång...

Fredagen var det ju Bilmässa på Häringe och sen Norra Brunn.

Lördagen lämnade Linus av mig i Barkarby där jag shoppade en hel del fina tröjor på Filippa K...
Efter det så tog vi och åkte ut med vattenskotern till Bessims båt. Det var en riktig höjdare :-) 48 fot tror jag att den var och det var riktigt härligt att ligga och sola på den, hihi.
På kvällen var det tänkt att det skulle bli utgång och så blev det oxå, för alla utom mig... Grabbarna tittade på fotboll hemma hos Crille och tanken var att jag skulle komma dit sen. Dock hade jag det rätt så skönt i soffan hemma med Paris så vi gick o köpte smågodis o popcorn och la oss under täcket i soffan... :-)

Söndagen tog vi ännu en shopping dag då vi åkte ut till IKEA och köpte lite saker vi behöver. Äntligen så inhandlades det en HELFIGURS spegel!!! I exakt ett och ett halvt år har jag stått på toalettstolen för att spegla mig men nu äntligen så är spegeln i vårt hem!
Det blev även lite lampor, kläder till Linus och annat bra att ha.

Söndagskvällen blev även den trevlig då vi fick ett samtal av Fredrik & Johanna som hade lite folk hos sig och undrade om vi hade lust att komma över på lite grillning på deras bakgård. Absolut! Jättemysigt var det och efter lite oxfilé och några glas rött så gav vi oss av hemåt igen...

 
Bilder från fredagen.


Kommentarer
Postat av: Johanna Hallén

Vad kul du har börjat blogga!
Det var så härligt den där söndagskvällen..så kul att så
många hade möjlighet att vara så spontana att vi kunde dra ihop en grillning under timman!! Man ville liksom inte att kvällen skulle ta slut..
Fan vad snygg du är i helsvart på bilderna ovan!

2007-06-14 @ 15:05:29
Postat av: Sofie

Johanna: Tack för komplimangen, hihi...
Ja visst var det härligt! Mer spontana grillkvällar!
Hoppas vädret blir bättre snart så man kan njuta av kvällarna :-)

2007-06-18 @ 20:31:46
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback