Äntligen fredag... igen....

Äntligen fredag eftermiddag!!!

Nu efter jobbet har jag planer på att gå förbi NK o shoppa lite. Dom har ju sin sommarrea nu och i vintras på rean hittade jag en massa fina kläder så jag hoppas på samma sak nu.. Hihi
Dock har jag Paris med på jobbet så isf måste jag hem emellan o lämna henne så får se om jag orkar ta mig ut sen. Skulle kunna ta med mig henne men det är så bökigt att kolla på kläder då. Hmmm.
Linus är ute med vattenskotern så honom har man inget sällskap av...

Imorgon bär det av till Uppsala för att hälsa på min lilla mamma! Var en månad sen sist så det är på tiden :-)
Ev, om det är bra väder, så tar jag med mina nya fina klubbor så går vi en nio håls bana jag o Linus. Men som sagt, man vet ju aldrig om det regnar...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback