Bilder från senaste veckan...

Här kommer lite bilder från senaste veckan...

 Jag & Liz på Connoisseurmingel
 Min blivande svärmor poserar vid sin blivande(?) bil ;-)
 Fyra snyggingar på samma bild, hihi...
 Ett vackert Stockholm en lördagsmorgon
 Jag & min kärlek ♥
 Freedom of the seas (största kryssaren som kommit till Stockholm)
 Linus & Thomas på Storstad under Stockholm Maraton
 Jo!
 Jag & Linus på Fest hos V&S
 Skumpa på Cafeét ...
 Nyutexaminerad sjuksköterska festar loss!!!
 Mina två snyggingar!

Kommentarer
Postat av: Hannis

Damn... Vad snygga ni är!!
Men du, vad hände med sjuksköterskan och herr mäklare? Intrigerna tätnar!
Du, vad var det som hände helgen efter midsommar? Vi pratade ju om att jag och älsklingen skulle komma på besök då, för det var något särskilt som hände, vad var det? :)
Puss

2007-06-13 @ 12:01:21
URL: http://hannisfashionista.blogg.se
Postat av: Sofie

Over and out... Jag har en kompis som är "snygg, sexig och singel"...
Ja du, helgen efter midsommar så TROR jag att det är cape north, en båt tävling i Skärgården. Super kul men som sagt jag kan kolla upp om det är då...

2007-06-13 @ 12:08:51
URL: http://prettywoman1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback