Dan före dan....

Fredag:

Gick hem från Gröna Lund rätt tidigt (halv tolv) eftersom jag skulle hinna packa på morgonen.

Tog X2000 ner 09.15 och som de livsnjutare vi är så åkte vi såklart första klass... hihi. (Ska dock tillägga att de biljetterna inte var speciellt mycket dyrare än de "vanliga" men det låter ju glassigt hihi...)

Kom ner strax efter tolv och då var det raka spåret till hotellet, kassta in väskorna och sedan iväg till Liseberg!
Jag har aldrig varit på Liseberg så jag var full av förväntan. Och faktist, det går ju inte att jämföra med Grönan! Såå mycket bättre!
Åkte nya Uppswinget, bergochdalbanor, gick spökhotellet mm. Åt popcorn (såklart), glass och vann på snurrhjulen.
En super kul dag!

På kvällen var det middag med brudparet, släkt och lite vänner. 20 personer var vi och det var verkligen en bra idé att ha en liten, avslappnad middag innan själva bröllopet. Nadde och Anders är ju verkligen gulliga människor och jag måste säga att deras familj var precis lika trevliga!
Vi åt på en pasta restaurang och jag tog såklart en skaldjursrpasta.
Sen åkte ungeför hälften av oss vidare till Gothia Towers och tog en drink i skybaren innan det var dags att gå och lägga sig. Det var ju ändå lördagen som var "the big day"...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback