Femkamp på Gröna Lund

Oj, har ju varit bortrest under helgen så har inte kunnat skriva något...
Ska dock göra en sammanfattning.

Torsdag kväll.
Var ju på Gröna Lund med jobbet och det var riktigt trevligt!
Samlades på jobbet innan för lite mat och vätskepåfyllning :-)
Sen var det femkamp och av 7 lag så kom vårt lag 3a. Som den tävlingsmänniska jag är så var jag "ganska nöjd" (vi var ju ändå inte så många poäng från att vinna...)hmmm. Men ja, jag var faktiskt med och bidrog till en hel del poäng!
Sen blev det en vända i lustiga huset och en i spökhuset. Inga karuseller för min del.
Klockan 9 var det middag inne på Tyrol och det var väl den mest typiska "firmafestmiddag" jag sett, haha. En del företag (typ vårat) höll sig ganska lugna medans en del fullkomligt tog vara på att få komma ut och supa till!
Oj vilken ångest vissa borde haft när de kom till jobbet fredag morgon, hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback