KLART MAN SKA HA FINA SAKER...

Ja, då har man varit på sin första golflektion! Det gick bra men jag måste tänka på... "VINKELN", hmm detta kommer att ta tid...
Men det var roligt så det är väl bara att traggla på...

Sen kan jag bara säga att jag börjar helt bakifrån med detta projekt!
Kom nämligen hem med ett golfset igår! Men det var ju så fint, och rosa dessutom, så det bara skrek SOFIE om det, hihi. Matchar ju även min fina handske från i förrgår.

Det är ju faktiskt roligare att hålla på om man har fina saker... :-)



Kommentarer
Postat av: hannis

Golf alltså??
Så FIIIIIIIIIIIIIIIN!!!
Vi kommer nog inte nästa helg utan kanske helgen efter det.. min första semestervecka... Hur funkar det trro?

2007-06-29 @ 08:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback