Måndag...

Är i Solna och jobbar idag... Inte så värst kul om jag ska vara ärlig men men. Det är ju bara idag. Det lustiga är att Anna, som jag jobbar med idag, inte heller har varit här förut . Så ja, ingen av oss har ju så värst mycket koll men vi får göra det bästa av situtionen haha.

I helgen har det varit full fart. Jag o Linus satt på ett ställe längst Strandvägen i fredags efter jobbet o tog ett glas vin och åt gott, sen åkte vi hem och bytte om för att ta oss vidare till Magi på Birkagatan. Där var Thomas och Sofi redan så det blev en räksallad och några jordgubbsdrinkar innan vi begav oss hem. Hade ju bestämmt oss för en tidig kväll eftersom lördagen var fullbokad hihi.

Gick upp rätt tidigt på lördag morgon ( 09.30) och tog bilen ner till Båtklubben på Strandv. för en tur med vattenskotern. Hade ju planerat att åka ut tidigt för att hinna hoppa i vågorna när "Freedom of the seas" (största fartyget som kommit in till stockholm) anlände. Men trots att vi kom iväg som planerat så hade det redan lagt till när vi åkte ut.... Så istället så fick vi ändra planen och ta en tur ut till Vaxholm istället. Där åt vi en supermysig frukost i solen och sedan busade vi ute på vågorna.

Efter det var det raka spåret hem o duscha för att sedan gå ner till Storstad och kolla på Stockholm Maraton. Vi var 7 pers vid vårt bord som satt och njöt i solen medans alla som var duktiga nog att kämpa sig igenom en stekhett mara sprang/kröp förbi.

Tror föresten att Storstad har Sveriges godaste Strawberry Daiquiri...

Kvällen spenderades sen på en väldigt lyckad fest ute i "förorten"(!!!) (sorry V & S... hihi). Det var ju iaf världens bästa värdinna som tillsammans med sin nya "roomie" lagat en superdupergod buffé och såg till att alla hade fullt i glasen precis hela tiden!!! Haha...
Sen blev det Café Opera och som vanligt bra drag! Uteserveringen där är ju gryyym!

Söndagen spenderade jag med Paris och Vendela ute i solen medans min pojkvän låg hemma med nerdragen rullgardin, lite bakis tror jag haha. Men som sagt det var en riktigt bra, o lång, lördag så det är inte så konstig...

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback