Midsommarafton!

Ja, då var det dags att sammanfatta midsommar och kan bara säga att det var en såååå lyckad helg!!!

Åkte ner till Öland på torsdagkvällen och var rejält trötta när vi kom fram. Tog ett glas vin innan det var raka spåret ner i säng... Jag, Linus, Vendela, Sofia, Jens och så klart, Paris

Midsommarafton, en enda lång fest :-)
Började med en midsommarlunch uppe på golfklubben klockan 14.00 med god mat och rosévin. Jag blev så glad när jag såg att det fanns räkor på buffén! Gissa vad jag åt mig mätt på hihi...
Blev rätt stökigt redan där men det var inget mot vad som väntade under kvällen.
 Vendela på golfklubben

Vi tog oss hem vid halv sex och hade då bokat in att grillningen skulle börja klockan 19 hemma hos oss, så det blev ingen längre vila där emmelan utan bara lite softande farmför tvn med lite vin...
Som sagt, strax efter sju var det grillning och då kom även Thomas & Robban över. Och ojoj, vilken livad middag! man kan verkligen säga att man kom igång trots regnet :-)
 "De tre elaka systrarna"

In till Borgholm och Strand på kvällen där vi fortsatte i samma glada partystämmning! Bilderna får tala för sig själva, hihi...
 I bilen på väg in...

 Skååååål!

 "Vendela la la la la la la la......" på bardisken...

 "För vi har vårt glada barnasinne kvar!"

 På Bardisken.... Igen o igen o igen...

Kommentarer
Postat av: hannis

Åhhhh...............
VART VAR JAG!!!!!!!!
För orättvist!! ;)

2007-06-25 @ 12:45:11
URL: http://hannisfashionista.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback