Midsommardagen, here we go again...

Ja, så var det midsommardagen. Då trodde man ju inte riktigt att man skulle kunna komma upp i samma anda som dagen innan men det kunde vi (ja, alla utom en iaf) haha.

Dagen började med att vi, Jag Vendela Sofia o Liz, åkte in till Borgholm för lite shopping. Jag hittade en jättesöt klänning som fick bli min outfit för kvällen.
Under dagen så åt vi på Restaurang Edelmann, tittade på hans häftiga tavlor precis brevid restaurangen, shoppade, var till Borgholmsslott och till Paradisshoppen.
 God lunch på Edelmann

Sen var det bara att ta sig hemmåt och göra sig iordning inför kvällen.
Startade med lite vin i kvällssolen medans vi piffade till oss.

   

Sen bar det av till Golfrestaurangen där vi bokat bord för middag. Jag, Linus, Vendela, Sofia, Jens, Thomas, Tommy o Liz. Ojoj, vad god mat det var!
Och som sagt, vi trodde ju inte direkt att det skulle bli en lika galen kväll som gårdagen men efter champagne och vin till middagen så var det dags igen! Haha.
Tillbaka till huset för lite fördrinkar o sen till Borgholm! Och bilderna får igen tala för sig själva...

 Vilket gäng!

 Vem skrattar mest?

 Vendela, Linus mamma o Linus...

 Vem håller koll på vem...?

 Kvällens vurpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback