Sveriges Nationaldag och Paris 1 år!!!

Blev lite drag igår kväll, det var ju trots allt både ledigt och sveriges nationaldag dagen efter :-)

Satt på jobbet och bara längtade efter att få komma ut i solen! Mötte upp Sofia i Kungsträdgården där vi drack vin o åt god mat. Det var ju "Smaka på Stockholm", typ restuarangdagar, så det var väldigt mycket folk där. Linus kom ner till oss efter ett tag tillsammans med Paris och vid nio tiden begav vi oss hemåt.

Väl hemma så började vi med varsin drink och ju fler vi blev desto fler drinkar ;-). Celle, Thomas, Malin, Vendela och Crille kom en efter en så vi satt hemma hos oss till strax efter två... Vissa gick ned till Storstad medans jag inte tyckte att det var läge att gå ut då så jag o Linus gick o köpte mat på Fallafel Kungen, tog med det hem och sen kröp ner under täcket...

Dagen efter tog jag, Sofia & Vendela och hade picknick i parken utanför hennes gamla lägenhet på Erstagatan på Söder. Jätte varmt och jätte mysigt!
Paris var med hela dagen och på tal om henne så ska jag sluta skriva nu och gå o pussa lite på henne istället. Det är ju faktist hennes första födelsedag... :-)

Paris / Partygänget...

 


Kommentarer
Postat av: johanna

FIN BLOGG vännen!! den läggs till i favoriter!! :) Kram

2007-06-07 @ 11:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback