Vilken energi!

Gårdags kvällen var lugn... tänkte jag skriva...

Kom sen på allt jag gjorde efter jobbet!
Var ner o handlade massa hudvårdsprodukter som börjat ta slut i skåpet + saker som man alltid kan behöva...
Balsam, Rakskum, Hudkrämer, Hårinpackning, Tandkräm, Handkräm, ja you name it!  Och när jag väl är i farten så handlar jag helst dubbelt av allting. Gillar att fylla upp i skåpen "så att det finns när man behöver" :-)

Sen kom jag hem o då gjorde jag något som inte händer allt för ofta i vårt kök... Jag lagade mat! (Jo, jag vet att jag är dålig som inte gör sånt men Linus är lika illa han... Ska försöka bätttra mig...)
Blev såklart min specialitet, ris med kyckling i cocosmjölk, mums!

Sen var det dags att ge sig ut i löparspåret! Jag, Linus & Lilla Paris... 6 km blev det och gissa vem av oss som inte var trött när vi var klara... Lill Hilton såklart! Vilken energi!

Kommentarer
Postat av: johanna

Kul att motionera ihop.. kommer nog aldrig ske med min älskling som inte rör på sig överhuvudtaget.. ska försöka få honom till att styrketräna då han kommer att skada kroppen annars som snickare... :)

2007-06-20 @ 09:48:18
URL: http://hannisfashionista.blogg.se
Postat av: Sofie

Johanna: Hihi, ja det är skoj! Kan man peppa varandra...

2007-06-20 @ 12:39:04
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback