Varför tar det alltid sån tid?!

Åh, vad trött jag blir på mig själv!
När jag började göra om i sovrummet hemma så lovade jag mig själv att inte göra som jag brukar o bli halvklar med mitt projekt. Men vad har hänt? Jo, det har snart gått en månad och det har stannat av helt! Fan!

Fondväggen ska tapetseras och vi har ju ALLT,  från tapeten till lim till tapetkniv mm, men har inte riktigt koll på hur man gör när man tapetserar... Ehhh.... Så, tills Linus hittar någon vettig människa som vet hur man gör så ligger allt bara i en hög på golvet...
Linus har ävet ett mission att få upp lampan i taket...

Själv ska jag hitta:
° En snygg Marilyn Monroetavla att ha ovandför sängen men har fortfarande inte hittat någon jag gillar. Tips på vart man kan kolla förutom Gallerix?
º 2 korta, svarta hyllor som man sätter på väggen istället för nattygsbord...
º Nytt duntäcke - jag vill ha ETT stort fluffigt som dom har i amerkanska filmer...
º Nya sängkläder
º Svart hylla att ha på väggen under tv´n med dvd spelaren på (helst likadan som natthyllorna så det matchar)

Ja, det tar nog ett tag till men så fort det är klart så lovar jag att lägga ut bilder på vårt nya, mysiga sovrum!!!

Den här gillar jag men var finns den?

Vill ha den här hyllan på alla 3 ställna men hittar inte rätt storlek...

Kommentarer
Postat av: Anonym

hallo! det finns en butik med diveres tavlor, säkert Marilyn stil som ligger på Sveavägen/..hmm Rådmansgatan, tror att den ligger bredvid Sosta ett Café. Kolla där och lycka till! Kram Jo

2007-10-02 @ 13:44:06
Postat av: Anonym

Bolagret, Ringens centrum

2007-10-02 @ 14:08:46
Postat av: Mamman

Hasse föreslår blocket eller tradera....
Ha en trevlig resa...KRAM från oss

2007-10-02 @ 22:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback