Bilder på Princess

Kom precis in från långpromenad med Paris.
Idag är jag hemma med henne o har mys o städdag... ja, lite städande har det blivit eftersom min käre pojkvän tydligen hade någon slags fest här igår medans jag var ute med jobbet... Jaja, det var inte sååå stökigt men tillräckligt för att man inte trivs om man ska ta en hemmadag, så det var bara för mig att ta tag i det.

Funderade på att gå ner på stan och shoppa lite (aldrig fel när man har tråkigt! )men bestämde mig sen för att det vore slöseri av min dyrbara energi. Kröp därför tillbaka  upp i soffan o kollade vidare på Topmodel :-)

Darling är på svensexa, åkte tidigt imorse (ungefär samma tid som V&S lyfte mot Mallorca...) och kommer hem imorgon kväll.
För mig blir det lugnt, var ju "scarysöder" igår och hade väldigt trevligt, men iväll blir det nog skaldjur framför tvn. Märklig lördag... Skulle nämligen kunna tänka mig att stå och stussa på Sturecompagniet men vart är alla???!!!


♥Min Prinsessa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback