Chihuahuaträff? Inte för vår hund!

Igår hade jag bestämt med "Hund"Sofia att gå på chihuahuaträff med våra små doggisar. Gick ju jättebra... NOOOOOAAAAT (Som Borat skulle sagt...)!!!

Grejen är den att detta var andra gången vi skulle åka på chihuahuaträff och första gången var inte så lyckad...

När vi kom dit (då i juni) så hoppade Paris nämligen ur bilen och sprang omkring och var tokkär i alla hundar och ville busa som tusan, varpå hanhundarna tydligen gillade henne extra mycket, varpå deras knäppa mattar och hussar trodde att Paris löpte och att vi tagit dit henne för att "tjuvpara" henne!!!! GALET! Herregud tror dom vi e dumma i huvet eller??? Fast självklart blev man ju lite rädd och osäker - tänk om det kanske var så att hon löpte och vi hade missat på något konstigt vis... Jaja, vi åkte iaf hem med henne ganska snabbt för att inte komma i onåd med någon tjurig chihuahua ägare...

Well, tänkte denna gång ge det ett nytt försök och låta henne leka med alla småhundar men vad händer i bilen på vägen dit??? Jo, hon börjar såklart LÖPA!!!! Herreguuuud! Vad är det för otur??!! Kollade noga och funderade över om hon verkligen löpt eller om det kanske bara var något sår som hade gjort en liten fläck på min tröja. Såg inget så tog med henne ur bilen, kunde ju ha med henne fast i koppel tänkte jag... Grejen var bara den att vavvorna blev lika galna i henne som sist och jag ville än en gång inte bli anklagad för att ta dit henne på "tjuvparning" så det var bara till att åka hem... igen!

Är det inte höjden av otur?! Men man fick ju iaf bekräftat att hon inte löpte förra gången utan att vi bara har en oerhört populär och snygg Chihuahuatjej! ♥

Kommentarer
Postat av: johanna

Hej Gummsan!!
Gud så tråkigt med hundträffen... så typiskt!
Vet du, snart blir det sthlm för mig... förhoppningsvis första helgen i oktober. :) Och jag tar eventuellt med mig G! :)
Kolla in mitt senaste inlägg!

2007-09-03 @ 21:34:09
URL: http://hannisfashionista.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback