Däckad vs. Rätt pigg

Vad säger man? Shiiiit vad tråkigt det är att vara hemma o sjuk! Hemma och frisk kan jag tänka mig men hemma och sjuk, nä...
Dock kommer det i perioder under dagen då man känner sig "däckad" vs. "rätt pigg"...
Under min "rätt pigg" period idag har jag passat på att ta en snabbfika med Vendela på Thelins (hört lite skvaller från resan men inte tillräckligt...) samt rastat Paris (hon blir sur när jag bara ligger och hon vill ut o gå...).
Under min "däckade" så har jag sovit, slötittat på dåliga serier och sovit...

Är bjuden på efterfesten av Black eyed Peas konsert på cafeét ikväll men jag ligger ju här så det blir nog inget av med det... :-(
Trisst...

Kommentarer
Postat av: Janni

Trist att vara sjuk, men då är det underbart med en liten vavva under täcket :)

2007-09-15 @ 14:56:18
URL: http://www.innaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback