En helg i Uppsalas anda...

Kom tillbaka från Uppsala på eftermiddagen igår och låg på soffan resten av dag/kvällen... Lite trött men inte så värst sliten faktiskt.
Det är ju det som är lite "skönt" att gå ut i Uppsala, att dom stänger "redan" kl tre vilket gör att man inte dricker lika länge/mycket samt får lite mer sömn än när man står o stussar till kl 5, haha.

Vi hade ganska kul när vi jobbade, jag och Johanna, som jag skrev tidigare så är det ju väldigt avslappnad stämning så vi körde på, jobbade o skålade fram till kl ett för att sen ta oss in till Uppsala. Efter att ha väntat något för länge på en taxi som inte hittade till oss så fick vi skjuts av en trevlig kille som skulle åt samma håll. perfekt!

Det blev Platina i Saluhallen (heter det fortfarande så...? tycker det byts namn lite då o då) och det var väl ärligt talat "sådär"... Alltid kul att festa med Johanna men rätt kass musik och det drar ju ner rätt mycket...

Lite bilder blev det dock!
Johanna visar sina barkunskaper...
 ...och jag visar mina...


Dags för hemgång, såklart man ska ha snask med sig hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback