Fredag

Onsdag och torsdag var jag ju hemma o var sjuk... Fredagen var jag oxå hemma för att piggna till men när jag på eftermiddagen började känna mig bättre och var helt less på att inte göra något fick jag för mig att jag skulle göra om i vårt sovrum...!!!
Sagt och gjort, Linus skjutsade iväg mig för att köpa målarfärg, täckpapper mm och jisses vad jag höll på! Det tar tid!!! Mörkgrått blev det och jag är så himla nöjd nu efteråt, vilken skillnad! Höll på både fredag och lördag, lördagen med hjälp av Linus.

Jag hade oxå införskaffat mig tapet för att göra en fondvägg men där blev det stopp! Linus var inte jätteförtjust i min rosa tapet, hihi. Eller jo, han gillade den oxå men vi insåg hur svårt det skulle vara att matcha en blå/vit rutig säng till en rosa/svart tapet... :-D

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback