Fredagnatt på Sturecompagniet

Ojoj, vilken helg!
Fredagen började med att jag tog en shoppingtur after jobbet för att inhandla det sista till bröllopet. Jag hade tur och hittade både kuvertväska och sjal. Perfekt!

På väg hem ringde min pojkvän och sa att han och Celle satt på Mården och hade liten afterwork, so, what to do? Jo, det var ju bara till att mellanlanda hemma för att svida om från mina dassiga vardagskläder till partystassen! :-D.
Mården, som är kända för att ha underbara cocktails, ligger bara runt hörnet från oss men ändå har jag inte lyckats ta mig dit tidigare. Måste dock hålla med om att det var imponerande saker dom blandade till i glasen!

Jaja, efter Mården så drog vi vidare till Restaurang Två på Rörstrandsgatan för lite middag (shit, vilken underbar fiskgryta!!!). Thomas var oxå där och även han var sugen på att gå vidare. :-D
Så efter mat och ännu mera drinkar tog vi taxi ner till Sturecompagniet/ V där natten fortsatte med bra fest, champagnebord och rosa shots....


Hihi, vem är han på bilden...?

Kommentarer
Postat av: annie

min favvo me :)

2007-09-12 @ 16:36:03
URL: http://lacatus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback