Friday evening...

I fredags kom jag hem från jobbet lycklig som få!
Linus kunde inte riktigt förstå hur jag kunde vara så glad över att lägga massa pengar på dyra väskor men han är ju oxå kille... Måste dock säga att när jag visade upp dem och han märkte min lycka så smittade det nog av sig på honom oxå

Ja, iaf så kunde ju vi ju inte sitta hemma hela kvällen när man var på så bra humör så vi tog oss ner till Sturehof för lite middag. Vi lyxade till det med min älskade skaldjursplateau och efter vin och senare Cosmopolitans så var man ju rätt på G och hade svårt att vara klok nog att gå hem...


Ja, så det blev först Utecomapgniet och sen vidare in på Hell´s Kitchen (Köket) där jag oturligt nog tappade bort de andra och eftersom jag hade Darlings mobil i min (nya fina, hihi) väska så var det ju ingen idé att försöka få tag på honom.

Nä, så det var bara att snällt sätta sig ensam i en taxi hem men det var kanske lika bra det. Att komma hem före fyra är väl något att vara glad över trots allt... Linus var dock inte lika glad över att jag försvunnit med hans mobil, kontokort och hemnycklar, haha, men han överlevde ju ändå...

Kommentarer
Postat av: M

FN är lika inpotent som vanligt, vi ser folkmord och FN finns inte där.
Sanningen är att den enda som kan stoppa diktaturens kreatur och folkmördare är USA. Men varje gång USA ingripit så mobloserar Vänstern med framgång protesten och hela EU med sitt kompelex att inte kunna moblisera en styrka. Så nu har vänstern lyckats få USA att stanna hemma, varför skall man ta sig an något som absolut bara innebär kritik. När Sadame mördade 100 tusentals så struntade definitivt sverige att fördömma mördandet. Folkmorden på europas bakgård Jugslavien kunde ett samlat EU inte göra något åt USA gick in utan tack. Sverige anser idag att USA är det största hotet mot världsfreden där har vänstermediat igen lyckats, men sveriges folk har inte lyckats med något annat än att ta på sig ett allvarligt ansvar för väldsfreden. Hyckleriet kommer en dag att ta sitt pris.

2007-09-30 @ 20:14:39
Postat av: johanna

Åhh... vad kul! saknar er.. och saknar stureplan faktiskt... behöver lite ytlighetsdos snart... ;)

2007-09-30 @ 22:21:45
URL: http://hannisfashionista.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback