JAG GILLAR....

..........  American Top modell 8 som började i helgen!!!
Vilken tur att jag tog en mysdag framför tvn i lördags eftersom dom visade de 4 första avsnitten på raken! I LIKE! Och nu så har 3an ett avsnitt varje kväll, men hur ska jag lyckas sitta hemma mellan 8-9 varje kväll? hihi.

Min favorit är lustigt nog....Natasha! Hmmm, tror det är hennes Angelina Jolie look och hennes speciella personlighet som fångat mig. Visst, det är kanske inte det mest typiska "modellutseendet" och hon vinner nog inte, men jag är inte heller dommare utan bara en vanlig tv tittare som får tycka precis som jag vill! Och jag tycker hon verkar vara kul, snygg och positiv!


Kommentarer
Postat av: Janni

Natasha rockar! Hur cool som helst. gillade henne inte alls i början men hon växer och växer :)

2007-09-15 @ 14:55:51
URL: http://www.innaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback