Jag har nog att göra ikväll...

Vi har fortfarande inte fått upp tapeten på väggen hemma... :-( och ikväll är det ju tydligen derby mellan AIK-DIF så att det blir inget av med det ikväll heller...
Inte så att jag ska gå men självklart är ju Linus där och jag kan ju omöjligt ge mig på tapetseringen själv haha! Även om det bara är tre rader så tror jag mer på att det finns någon som gör det bättre :) Jag hoppas föresten för allt i världen att AIK vinner så man inte får hem en ledsen kärlek ikväll...

Well, jag ska nog iaf ta och pyssla om mig själv. Ta ett långt bad, peela, lägga hårinpackning mm såååå härligt ju! Sen är det ju en massa bra program. Idol, mannen som talar med hundar, Boston tea party samt... Victoria Beckham special! Jag vet, jag har inte den mest kulturella smak på tv program, hihi, men det funkar för mig!

Ja, jag har nog att göra... :-D


21.00 Victoria Beckham Special
Amerikansk dokumentär från 2007. Victoria Beckham, då Adams, fick sitt stora genombrott med popgruppen Spice Girls och efter att hon gifte sig med fotbollsstjärnan David Beckham blev de ett av världens mest uppmärksammade par. Nu har paret, efter att David, fått kontrakt med klubben Los Angeles Galaxy, precis flyttat till Los Angeles i USA. I programmet berättar Victoria om den stora flytten över Atlanten och allt som måste göras, som att hitta ett hus, skola till sina barn och en ny manikyrist. Man följer också med när paret ställer upp på en vågad fotografering för magasinet W. Victoria avslöjar även sin syn på den bild media skapat av henne. Originaltitel: Victoria Beckham Special

Kommentarer
Postat av: Linus

Ja vi ägde djf! älskar dig!

2007-09-25 @ 01:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback